Vad händer med mig?

I onsdags höll jag på att somna när jag spelade tv spel vid kvart över tio, så jag stängde av och gick och la mig, i torsdags somnade jag nästan när jag läste, även då var klockan före tio, sen idag eller igår eller ja fredag kväll somnade jag med kläder och allt på innan tio! Vaknade nu vid två halv tre och fick gå upp och klä av mig och släcka i lägenheten. Vad är fel med mig? Varför är jag så trött? Är jag sjuk? Förstår inte alls. Jag brukar aldrig bli så här trött. Kanske är det PMS. Men i så fall är den lite väl tidig. Jag orkar inte ens ta en kvällscigg innan jag lägger mig. Helt konstigt är det och jag kan inte låta bli att oroa mig.

~ av Borderlinemum på juni 2, 2012.

Kommentera

 
