Ensam

Nu har K och jag varit i stan och shoppat lite. Hon har nu åkt hem till sitt och jag är på väg hem till mitt. Ensam. I tre-fyra timmar till. Jag överlever. Eller rättare sagt jag MÅSTE överleva. Hans pappa har lika stor rätt att vara med honom som jag har.

När jag kommer hem får jag försöka ALLT för att stå emot självskadeimpulserna som skriker inom mig. Det går fortfarande neråt med mig. Har börjat få hallucinationer också. Känner mig helt domnad och svullen i munnen när jag ätit ute. Inbillar mig att jag blivit förgiftad. Sjukt jobbigt. Det kan visst alltid bli sämre.

~ av Borderlinemum på juni 3, 2012.

Kommentera

 
