Att tappa masken

Har gråtit som aldrig förr i terapin idag. Slutade med att jag var så högt i känsla så terapeuten tog in mig på toa och fyllde vasken med iskallt vatten, så fick jag stoppa ner ansiktet där och hålla andan tre gånger. Kände mig lite lugnare efteråt. Men känslorna kommer smygande igen. Är på väg hem nu och ska försöka få i mig frukost, eller ja lunch kanske man kan kalla det nu. Var inom Ica innan och köpte sånt jag gillar att äta, i matväg alltså. Mår illa av sorg så måste äta nåt jag verkligen gillar.

~ av Borderlinemum på juni 7, 2012.

Kommentera

 
