Fotboll

Kollar lite fotboll med sonen. Jag är ju inte så väldans fotbollsintresserad men när det är mästerskap som EM och VM så tycker jag om att titta. Vi hejade på Grekland i första matchen med det blev ju oavgjort. Nu är det Ryssland mot Tjeckien och ska jag vara ärlig visste jag knappt att de länderna spelade fotboll över huvud taget.

Annars känner jag mig fortfarande ganska nere och det späs på av att jag lyssnar på sorgsen musik om brustna hjärtan och olycklig kärlek. Jag älskar att lyssna på musik jag känner igen mig i, även om den gör mig mer ledsen.

Hittade bilder på mitt usb minne från tiden då jag gått ner i vikt. Jag väger typ fyrtio kilo mer nu så skillnaden är sjukt stor. Det värsta är ju när jag tänker tillbaka på den tiden och kommer ihåg att jag ändå kände mig jättetjock. Det är ju sjukt. Hade varit otroligt glad om jag hade sett ut så nu. Mina hopp om en operation är ganska låga för om kirurgen kollar med Psyk så lär de inte godkänna mig. Men själv känner jag mig redo för det. Jag kommer klara det det vet jag. Men i slutändan väger inte mitt ord tyngst. Ska försöka börja hålla igen redan nu i alla fall. När jag får pengar nästa gång ska jag köpa modifast och börja med flytande kost. Jag måste få ner vikten.

~ av Borderlinemum på juni 8, 2012.

Kommentera

 
