Irriterad

Jag har varit väldigt irriterad ikväll. På sonen som inte somnade och retades med mig. Han tycker det är kul att bråka med mig vid läggdags. Men han somnade till sist om än helt för sent. Han kommer vara trött imorgon när det är dags att vakna. Jag är även irriterad på sonens pappas kompis i Grekland som ignorerar mina samtal och inte ringer trots löften att han ska ringa. Å andra sidan är jag glad för syrran ringde igen senare ikväll och undrade om vi kunde träffas och fika och umgås imorgon. Det var längesen vi umgicks så det ska bli jättekul. Har saknat min syster en massa. Nu ska jag försöka sova så jag orkar vakna imorgon bitti.

~ av Borderlinemum på juni 10, 2012.

Kommentera

 
