Veckokort

Till individualterapin måste jag varje vecka fylla i veckokort. Skatta min ångest, sorg, självmordstankar bland annat. Jag fyller sällan i dem dagligen. Är helt för slarvig för det. Därför är jag glad att jag har bloggen. Då jag oftast inte kan komma ihåg hur jag mått då mitt mående svänger så väldans så är det bra att kunna läsa i bloggen och se på ett ungefär hur veckan varit. Imorgon är det dags för dbt igen. Så har precis fyllt i veckokortet. Egentligen känner jag att jag inte orkar men jag måste gå dit. K ville träffa mig också men det kanske vi kan skippa. Orkar verkligen inte. Har varit med min syster hela dagen idag och det tar på mina krafter. På torsdag ska jag träffa E. Sen på fredag är det sonens skolavslutning som jag måste gå på. Som jag vill gå på. Grupp dbt blir ju lidande men det får de ju förstå. Det är sonens första sommaravslutning i skolan och jag skulle inte missa den för nåt i världen!

Nu ska jag försöka sova. Känner mig rastlös och hjärtat bankar snabbt men jag ska försöka förtränga det. Jag behöver min sömn för att orka. Är ju trött mest hela tiden nu för tiden. Godnatt!

~ av Borderlinemum på juni 11, 2012.

Kommentera

 
