Orkar ingenting

Ska lägga mig nu. Orkar inte ens hålla ögonen öppna. Imorgon är det skolavslutning för min fina pojke. Men han ska gå tisdag till torsdag på fritids nästa vecka. Sen ska han vara hemma i fem veckor. Hoppas innerligt att mitt humör och tålamod kan hålla sig i schack. Får se till att sysselsätta oss mycket.

Annars är mitt mående i stort sett som vanligt. Mestadels dåligt. Sjukt rastlös. Allt känns jobbigt. Kämpar med all min kraft för att hålla mig över ytan.

~ av Borderlinemum på juni 14, 2012.

Kommentera

 
