Tröttast

Den här tröttheten gör mig orolig. Är det vikten och psyket? Eller är det kanske något fysiskt? Har jag kanske cancer eller något? Har ju inte lämnat cellprov. Tänk så har jag HIV? Alla såna katastroftankar kommer över mig. Men sjukdomar borde väl visa sig på annat sätt. Eller kanske är jag hypokondriker. Men tröttheten är ju äkta. Jag sover mycket mer än jag brukar. Jag är ändå tröttare än jag brukar. Men inte behöver det vara tecken på att jag har nån obotlig sjukdom eller hur?

~ av Borderlinemum på juni 14, 2012.

Ett svar to “Tröttast”

  1. Jobbigt… Näe de kanske är någon brist på något ? Järn eller något… Eller så mår du helt enkelt inte bra , då blir man trött. Jag är oxå grymt trött många perioder… Men nu har jag börjat tvinga mig gå upp efter kl 10-11 timmars sömn då 😉 iaf så vaknar jag ju mellan tio å elva… Om jag sover längre blir jag ännu tröttare å mår ännu dåligare.. Men trött är jag alltid typ… Men brukar känna skillnad om jag sysselsätter mig… Å träning är bra för mig… Äta regelbundet oxå.. Många små mål om dagen. Får mig inte bli sådä äckeltrött…

    men ta blodprov å se om du kanske har brist på något. När jag åt dåligt ( en lite potion mat om dagen) så mådde jag fruktansvärt dåligt efter ett tag… Jag vet inte alls hur du äter.. Men vid deppression så är de ju inte ovanligt att man äter oregelbundet å slarvar å sådär….

    kram!

Kommentera

 
