Ledsamhet

Känner mig så ledsen och ensam (igen). Borde gå och lägga mig men rastlösheten river i mig. Har inte varit ute på hela dagen. Sov ganska länge idag. Eller vaknade och satte igång teven åt sonen och lade mig och sov i soffan några timmar också. Livet suger och jag vill skada mig själv. Vill skära mig till oigenkännlighet. Men jag ska stå emot impulserna. Jag måste det. Om jag ska få göra en viktoperation. Är helt säker på det nu. Att jag vill. Vid den här tiden nästa år ska jag vara smal. Måste komma tillrätta med mitt liv. Med allt. Tror att dbt och operation kan göra stor skillnad för mig. Jag behöver skillnad. Jag behöver känna mening med livet.

~ av Borderlinemum på juni 17, 2012.

Kommentera

 
