Fel på mig

Ja det måste vara nåt fel på mig när jag städar och diskar och tvättar en massa. Hade en massa tvätt som legat i tvättkorgen i evigheter. Omaka kläder som måste tvättas själv eller i låg värme. Men det har jag tagit tag i idag. Har tvättat tre maskiner och har en hel del kvar. Till och med sonen reagerade på att jag diskat undan det han ätit till lunch för jag brukar inte vara så noga med det som han uttryckte det. Men någon gång får man väl vara redig. Något måste jag ju sysselsätta mig med nu när sonen blivit bättre på att roa sig själv. Det blir nog en bra sommar ändå. Har kollat upp en massa utflyktsmål som inte är alltför dyra som jag och sonen kan åka på. Jag behöver sådana här dagar för att orka med de jobbigare dagarna. Dagar när jag har energi och kan planera och göra i ordning. Jag uppskattar de dagarna.

~ av Borderlinemum på juni 18, 2012.

Kommentera

 
