Upprepningar

Jag bloggar inte så mycket längre. Känns som att det bara är samma visa hela tiden. Jag mår dåligt. Sonens pappa. Sonen. Dbt. Mamma. Pengabekymmer. Inget blir bättre. Inget förändras. Fick tvåtusen spänn av en fond idag men inte ens det kan jag glädjas åt. Har en massa obetalda räkningar som växer och jag vill verkligen inte hamna hos kronofogden så de måste betalas. Hoppas jag får mycket i bostadstillägg av försäkringskassan. Imorgon är sista dagen på handläggningstiden så förhoppningsvis tar de beslutet imorgon. Kommer få retroaktiva pengar men vet ju inte alls hur mycket det rör sig om. Hoppas verkligen det blir så pass mycket att jag kommer klara mig varje månad. Har ju mammas räkningar också att betala. Allt är upp och ner och skit och dåligt. Orkar inte skriva om samma saker i bloggen dag ut och dag in. Det tjänar liksom inget till känns det som.

~ av Borderlinemum på juni 19, 2012.

Kommentera

 
