Suck

Mår inte alls bra idag. Vet inte om det är psykiskt eller fysiskt. Och bakfylla är uteslutet då jag inte druckit en droppe på evigheter. Jag är fruktansvärt yr, huvudvärk, trött. Luddig i huvet. Dissociativ skulle jag vilja kalla det. Eller snarare att hjärnan vill dissociera men jag tillåter inte det. Måste vara här för sonen kan inte försvinna in i mig själv. Men det känns bokstavligt talat som att jag är på väg att fastna i luddet snart. Men det är kväll och sonen får lägga sig i tid så jag kan vila och se om det går över.

Dagen i stort har spenderats med tv spel, en kort sväng till lekplatsen och sen till affären, legobyggande och nu film. Dagen har gått fort för vi vaknade ju sent. Hoppas verkligen att morgondagen bjuder på bättre mående. Jag hatar att vara yr och ha huvudvärk.

~ av Borderlinemum på juni 23, 2012.

Kommentera

 
