Dålig

Jag har blivit riktigt dålig på att uppdatera bloggen. Orkar inte skriva. Är i förnekelse igen. Nu när jag ska klara mig i fyra eller fem veckor utan terapi så måste jag försöka hålla ångesten och känslorna på avstånd. Ska snart sluta röka. Och börja äta pulverdiet. Jag måste få opereras efter sommaren. Det går inte att leva så här längre. Att inte orka någonting. Att känna sig så fet och ful och ofräsch. Jag kan inte ta tag i det själv och då är drastiska åtgärder det enda som hjälper. Det är verkligen inte sett som någon Quick fix från min sida utan det är den sista utvägen för att komma ifrån övervikten och sen kunna hålla det. Köpte modifast av min syster och smakade jordgubbsshaken idag. Den var faktiskt god. Nu ska jag försöka sova så jag orkar vakna imorgon. Sonen var med sin pappa innan och imorgon ska de träffas igen och gå på bio. Det blir kul för sonen. De ska se ice age 4 som har premiär imorgon. Jag vill gärna se den också men jag är glad att hans pappa tog initiativet. Godnatt på er !!!

~ av Borderlinemum på juni 26, 2012.

Kommentera

 
