Att förklara mående

Det är omöjligt att hitta orden för att beskriva hur jag mår. Många gånger känns det inte ens lönt att försöka. Vem kan någonsin förstå? Att jag har ångest allt som oftast utan att kunna sätta fingret på varför. Att jag saknar någon som lämnat mig så många gånger. Att jag saknar någon som lämnade mig för över ett år sedan. Att det fortfarande gör lika ont. Att jag känner mig otroligt ensam fast jag har sonen, vänner och syskon. Att jag mår dåligt över att ha hela veckan inplanerad med olika människor och saker. Hur kan någon förstå att jag behöver timmar och åter timmar med egentid. Att jag inte vill träffa folk fast jag samtidigt känner mig ensammast i världen. Nej det går inte att förklara. Och det går inte för andra att förstå.

20120627-210346.jpg

~ av Borderlinemum på juni 27, 2012.

Kommentera

 
