Nu ska jag sova

Det har varit en lång, men underbar, dag. Är glad över att ha träffat C som vi kan kalla henne. Mamman till sonens klasskompis alltså. Vi har haft riktigt trevligt idag tillsammans även om barnen varit vilda och osams lite då och då. Men det är sånt som hör till. Jag ser fram emot att umgås med dem mer framöver.

För övrigt är jag fortfarande ältande. Sonen hade ju en kompis här i torsdags och det glömdes helt bort att de borde ha ätit något. Jag frågade dem vid några tillfälle men de var inte hungriga sade dem. Nu är jag helt nervös att pojkens föräldrar kanske är sura på mig eller något. Ska skriva ett sms i början på nästa vecka och höra om barnen kan leka och då lär det ju märkas om det är några sura miner. Hoppas det inte är det i alla fall! Nästa gång pojken är här ska jag i alla fall strunta i att fråga och bara fixa något käk till dem istället.

Nu ska jag försöka sluta älta och sova istället som min rubrik talar om. Godnatt!

~ av Borderlinemum på juni 30, 2012.

Kommentera

 
