Bio och lek

Idag har det blivit bio, lek och tv-spel. Är så glad att efter bion stötte vi på våra grannar, de med pojken som var här i torsdags och de var inte alls sura på mig som jag var rädd för. Deras son äter tydligen knappt om dagarna nu när det är varmt. Pojkarna ska leka någon dag igen nästa vecka. Imorgon kommer min systers två söner till oss. Jag ska passa dem medan syrran flyttar. Sonen ser fram emot det jättemycket och det är ju bra. Själv hade jag sett fram emot en hemmadag i lugn och ro men det blir det ju andra dagar till.

~ av Borderlinemum på juli 1, 2012.

Ett svar to “Bio och lek”

  1. Ibland ställer tankarna till det och man drar förhastade slutsattser. Vad bra tt dem inte var arga på dig! 🙂 Kram

Kommentera

 
