Stress

Känner mig helt stressad. Vet inte varför. Eller jo. Sonen vill ju att hans kompis ska komma hit imorgon och i så fall behöver jag städa (igen). Skulle ju ha dagen idag till det men eftersom jag passat syrrans pojkar har jag inte hunnit. Får väl ta det ikväll eller imorgon bitti. Det är ju inte så jättestökigt här. Behövs mest dammsugas och plockas undan lite leksaker och filmer och spel. Om sonen somnar nu snart så kan jag ju börja plocka undan ikväll i alla fall. Dammsuga kan jag inte göra så här sent för det stör väl grannarna. Annars har jag haft det ganska okej idag. Tack för det.

~ av Borderlinemum på juli 2, 2012.

Kommentera

 
