Skönt

Fick sms av sonens kompis mamma att han kommer hem först klockan fyra idag. Skönt med några timmars lugn och ro får jag säga. Jag vill verkligen åka till ÖB och köpa en grill. Tror de har en liten picknickgrill som nog inte är för stor för att ta på bussen. Hade varit skönt att kunna grilla maten nu på sommaren. Sonen vill ha potatisgratäng idag så jag får väl fixa det sen ikväll. Var längesen jag gjorde det själv men idag ska jag göra det. Det blir ju mycket godare då.

Annars är jag trött, yr och har en gnagande ångest som vanligt. Men jag överlever. Det gör jag alltid. Det är skönt för sonen att ha sommarlov och då får jag stå ut med att vara trött.

~ av Borderlinemum på juli 3, 2012.

Kommentera

 
