Gårdagen

Gårdagen var en jävla dag. Helt sjukt vad jag var på dåligt humör igår. Till och med min kompis sa att jag var som en bitch. Gnällde om allt och alla. Tror det var PMS. Ska ha mens om några dagar. Sen igår kväll somnade jag tidigt och har sovit i cirka 11 timmar. Skönt. Idag kommer syrrans dotter hit har lovat henne det. Ska ta undan disken och lite sånt nu. Köpte en grill igår som ska invigas idag. Skulle egentligen grillat igår men när jag gick till Ica för att köpa grillkol köpte jag förstås allt utom grillkol. Dumma mig. Känner mig inte helt hundra idag heller men ska stå emot irritationen och det jobbiga. Får så dåligt samvete av att jag efter att sonen bara haft två veckors sommarlov är på väg att bryta ihop helt totalt. Vet inte hur jag ska klara tre veckor till. Vilken dålig mamma jag är.

~ av Borderlinemum på juli 5, 2012.

Kommentera

 
