Bläääää

Hur länge ska jag behöva ha ont på ryggen. Hur länge håller smärtan i sig när man bränt sig i solen? Jag har aldrig förr haft så här ont av att ha bränt mig! Har gjort en massa för att lindra. Is, iskall dusch, kall blöt handduk och smort mig med aloe vera som ska vara bra mot solsveda.

Är sjukt trött och irriterad dessa dagarna. Ena katten löper och skriker hela tiden, jag har stort behov av en dag för mig själv, har ont av det brända och sover dåligt. Sen har jag sån jävla ångest. Min kompis K hade träffat sonens pappa idag och så hade hon sagt ”jag hörde att du gift dig, grattis”. Hon ska alltid prata för mycket. Tänk så blir han arg på mig för att hon sa så. Jag önskar att K inte hade berättat det för mig. Mår helt dåligt nu. Vill inte tänka på det. Att han är gift. Varför skulle hon säga så? Alltid gör hon bort sig… Skrev sms till sonens pappa och bad om ursäkt för henne och att jag hoppades att han inte var arg på mig för att hon frågade och sade så. Dumt egentligen med tanke på att han redan är arg på mig. Jag är så ledsen och har velat självskada enda sen hon ringde och berättade det. Önskar att jag kunde berätta för henne hur jag känner. Hur ont i magen jag har sen vi pratade. Men jag vågar inte. Vet inte hur jag ska säga. Kanske kommer hon tycka att jag är fjantig. Ja jag vet inte riktigt.

~ av Borderlinemum på juli 9, 2012.

Kommentera

 
