Konstig

Ja jag är konstig. Har precis bakat två omgångar muffins. Jag är inte alls baktypen men får ju mina ryck ibland. Föredrar att köpa kakor då det är mycket mindre besvär. Sonen och hans kusin har lekt bra sen innan när det blev bråk. Jag har fått en massa egentid. Det behövde jag. Sonens pappa ska ringa mig nu runt åtta och tala om när han ska träffa sonen nästa gång. Förhoppningsvis blir det till helgen för sonen ser verkligen fram emot att träffa sin pappa. Det är ju två veckor sen sist…

Nä nu ska jag ta ut muffinsen ur ugnen och sedan sätta mig vid datorn en stund till.

~ av Borderlinemum på juli 11, 2012.

Kommentera

 
