Trött som fan

Sonen ska träffa sin pappa på lördag. Skönt att ha det bestämt i alla fall. Han ska hämta honom vid tvåtiden för han skulle jobba natten till lördag. För övrigt mår jag lite bättre nu. Enda sen jag och barnen kom in i eftermiddags mår jag okej. Jag har visserligen haft en klump i halsen och en del ångest men jag har inte varit sur och irriterad. Jag behövde verkligen lite tid att bara vara. Så som jag varit idag när sonen och hans kusin lekt och spelat och tittat på film. Vi hade roligt vid middagen, sedan tittade de på film och jag fick ytterligare två timmar för mig själv. Det var då jag bakade och sen surfade på datorn lite. Sedan spelade vi lite sällskapsspel innan de gick och la sig

Nu känner jag mig sjukt trött, somnade till ett antal gånger framför datorn nu sedan pojkarna somnat. Orkade egentligen inte ta en cigg men var så röksugen så nu sitter jag på balkongen ändå och röker. Det ska bli skönt att gå in och sova sen. Ryggen är lite bättre nu fast den svider fortfarande om jag rör vid den för mycket. Godnatt på er!!!

~ av Borderlinemum på juli 11, 2012.

Kommentera

 
