Dagen

Idag var vi på utflykt med syrran och hennes familj. Har åkt tåg buss och färja idag. Kom hem för två timmar sen och då träffade sonen på en kompis och de är nu ute själv, utan vuxen. Det är första gången för sonen. Om jag är nervös? Ja inte lite!!! Men det går bra han har snart varit ute i två timmar och jag kan höra dem och se dem om jag sticker ut huvudet genom fönstret.

Imorgon ska vi åka till grannstaden och hälsa på K. Gillar egentligen inte att vara i den staden då sonens pappa bor där men brukar inte träffa på honom. Det är en ganska stor stad. Sonen har surat över att vi ska dit men ibland får han finna sig i att göra sånt som jag uppskattar också. Så imorgon förmiddag ska vi åka dit. Sonen får lägga sig i tid. På lördag ska han träffa sin pappa och sen på söndag kan vi förhoppningsvis ha en lugn dag. Bara lite mer än två veckor kvar på sonens sommarlov nu. Tiden har gått relativt fort. Snart ska jag kalla in honom så han kan duscha och lägga sig. Ha en trevlig kväll!!!

~ av Borderlinemum på juli 12, 2012.

Kommentera

 
