Ont, ondare, ondast

Åkte till min kompis som planerat idag. Efter att vi varit där en stund gick vi till en affär som sålde ut alla grejer med 50% rabatt för de ska gå i konkurs. Ringde till sonens pappa för att tipsa honom om det då han gillar billiga kläder och skor. Han sa att jag kunde handla till sonen så skulle han ge mig pengar för det imorgon. Så helt plötsligt sådär 25 minuter senare dyker han och hans kompis upp i affären. Saknar honom så det gör ont, ondare och ondast. Det värker i mig. Magen gör ont. Tårarna rinner. Jag vill krama honom. Jag kan inte se honom gå, det gör lika ont varje gång. Som tusen nålar i hjärtat. Har tänkt på Att självskada hela kvällen. Något jag hållit mig ifrån under hela sonens sommarlov. Jag SKA inte. Men jag vill. Jag vill skära bort honom. Skära bort mitt minne av honom. Dö när jag ändå måste vara utan honom. Hatar livet. Det gör mig så frustrerad att inget kunna göra. Att veta att man behöver någon så mycket men att den personen inte behöver en alls. Det gör ont!!! Kan inte någon bara komma och döda mig. Jag orkar inte mer. Sanningen suger och jag vill inte veta av den men jag måste acceptera den men jag Kan inte vill inte förstår inte. Det skulle alltid vara vi. Jag vill inte leva i en verklighet som gör så ont.

~ av Borderlinemum på juli 13, 2012.

Kommentera

 
