Nedstämd

Jag känner mig riktigt nere och ledsen idag. Saknar sonens pappa så mycket att jag får ont i magen. Jag försöker sysselsätta mig med att fixa och dona i lägenheten. Sonen är ute och leker med sin kompis. Känns ovant fortfarande att han är ute utan någon vuxen men han behöver växa i sig själv och jag behöver visa att jag litar på honom. Det ger ju också mig lite tid för mig själv vilket jag behöver. Det var faktiskt skönt när sonen var med sin pappa i nästan fem timmar igår för jag fick det andrum som jag verkligen behövt. Men samtidigt hade jag riktigt mycket ångest som slutade med att jag skar mig själv. Djupare än jag brukar. Men det var så skönt så ni anar inte.

~ av Borderlinemum på juli 15, 2012.

Kommentera

 
