Sonens kompis kom på besök

Sonens kompis kom på besök för typ två timmar sen. De leker och har skoj tillsammans och jag har shoppat en massa på nätet. Kapselmaskin, tv spel och inredningsgrejer. Att jag aldrig lär mig. Men jag äääälskar att handla grejer. Bara jobbigt att betala dem sen…

Min bränna på ryggen har lagt sig nu. Fick skitmycket blåsor och sånt i fredags. Nu har jag ett ställe som är som ett infekterat sår. Har ju antagligen fått andra gradens brännskada. Trodde inte solen kunde göra en så illa. Men som sagt är det nu bara ett ställe som är typ 4×7 cm stort som gör ont och är varigt och äckligt. Men orkar inte gå till läkaren. Bara att tvätta det och försöka hålla fingrarna borta därifrån. Aldrig mer ska jag gå ut utan solkräm i alla fall.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe.

~ av Borderlinemum på juli 16, 2012.

Kommentera

 
