Rastlös till Max

Jag och sonen har knappt gjort nåt på hela veckan. Jag är rastlös som fan. Sonen hoppar och studsar men vill inte hitta på något annat än att vara hemma. Nästa vecka är hans sista sommarlovsvecka. Då ska han träffa sin pappa en dag och vara hos min mamma en dag. Vet inte vad mer vi kan hitta på. Ska nog till Ikea någon dag också. Men livet kan inte vara roligt alltid. Funderar på att måla i mitt vardagsrum. Ska höra med syrran om hon tror det är något jag kan göra själv. Där behövs inte spacklas eller så i alla fall. Bara på ett litet ställe där katterna rivit lite grann. Jag vill ha ordning här hemma nu. Är trött på oordningen.

~ av Borderlinemum på juli 20, 2012.

Kommentera

 
