Så kan det bli

Stannar hos mamma över natten. Åkte hit för att hämta sonen och så tyckte mamma vi kunde sova över. De ska ändå till min stad imorgon bitti och lämna lillbrorsans kompis så då får vi skjuts hem. Går gärna upp tidigt för att slippa åka kollektivt hem. Känns konstigt men samtidigt skönt att vara hos mamma. Känner mig ju trygg på ett annat sätt när där är andra vuxna runt mig. Det märks på att jag blir jättetrött och somnar snabbt på kvällen. Hade kunnat lägga mig och sova nu på direkten.

Känner mig fortfarande trött och nedstämd efter terapin innan som tog hårt på mig. Terapeuten pushade mig ganska hårt i att känna efter och det gjorde mig ledsen. Sorgen är enormt stor och jag tvekar på att det någonsin kommer förändras.

~ av Borderlinemum på juli 25, 2012.

Kommentera

 
