Lång dag

Har varit vaken sen halv sju imorse. Så har redan varit uppe i fem timmar. Alltså borde klockan vara närmre tre om man jämför med när jag brukar gå upp. Men klockan är inte ens tolv. Det är sjukt varmt också idag. Vill helst bara gömma mig inomhus. Har varit iväg och handlat lite mat. Hoppas jag har pengar kvar så de räcker till räkningarna. Pengar bara rinner iväg och jag är så trött på det. Får ta tag i räkningarna ikväll när det är lite svalare och sonen sover.

Annars mår jag inte så bra idag. Ganska nedstämd och känner mig rastlös och stressad.

~ av Borderlinemum på juli 26, 2012.

Kommentera

 
