Rubrik

Igår var jag och sonen och fiskade med syrran och hennes familj och mamma. Fick ingen fisk men det var mysigt ändå. Vi såg två gäddor som följde draget men de tog det minsann inte. Lite irriterande.

Idag har jag och sonen varit på bio, promenerat hem och nu tittar vi på Pippi Långstrump. Jag har försökt nå sonens pappa hela veckan om när han ska träffa sonen men han har inte behagat svara. Idag ringde sonen honom och då svarade han till sist. Han visste inte när de skulle träffas för han hade inte sitt schema där han var. Han gör mig galen. Några dagar är han trevlig och svarar alltid på sms och i telefon, sen några dagar senare svarar han inte alls på ett tag. Kanske är det när han är med frun. Jag försöker att inte tänka så men något sånt borde det ju vara. Blir så ledsen.

Ringde till sonens fritids igår och sade att han ska va hemma resten av sommaren. Lika bra att låta honom ha långt sommarlov nu när han kan eftersom jag ändå är hemma. Mamma har sagt att hon ska passa honom när jag har terapi så det kommer jag kunna gå på ändå. Ska försöka sluta röka och börja på pulverdiet snart också så jag kan opereras så fort som möjligt. Jag har verkligen bestämt mig för att det är det jag vill till 100%. Det är bara att hålla tummarna att de låter mig opereras denna gången.

~ av Borderlinemum på juli 28, 2012.

Kommentera

 
