Inte sunt

Funderade på att skära mig. Men valde att ta en sup istället. Hoppas det hjälper mig att sova. Jag förstår inte varför jag inte kan få någon vid behov medicin. Eller någon insomningsmedicin. Kanske är det att fly. Men bättre fly än att genomleva detta dygnet runt. Kan inte somna nu för tiden. Vilket leder till att jag är sjukt trött och irriterad om dagarna. Började trappa ner min antidepp igår utan inrådan från läkaren. Orkar inte med svettningarna som jag får som biverkning. Speciellt inte nu när det är så varmt. Kanske var det dumt men jag känner ju ändå inte att de gör någon skillnad. Fuck everything. Jag hatar livet. Det har jag gjort i femton år. Säkert längre. Hur sunt är det egentligen? Nä om man kunde köpa ett nytt liv skulle jag göra det. Jag hade kunnat byta ut allt i mitt liv utom min son. Han är det enda värdefulla jag har. Min borderline ska inte förstöra honom. Aldrig!

~ av Borderlinemum på juli 29, 2012.

Kommentera

 
