Bläää

Känns som att jag har en förkylning på gång. Men det har känts så av och till i veckor. Har sovit ganska bra inatt i alla fall. Var iväg på Ikea och en annan affär igår med syrran. Fem timmars shopping. Inte konstigt jag var trött kanske.

Då ska jag försöka sluta röka. Skulle röka upp mina cigaretter igår men somnade så har tre cigg kvar. Ska försöka att inte röka dem. Hoppas verkligen det går bra. Idag ska vi bara ha en lugn innedag och mysa. Orkar inget annat varken sonen eller jag. Vi har börjat gå upp tidigare på morgnarna nu. Eller ja vid nio. Ska ställa tillbaka dygnet sakta med säkert. Måste det nu innan sonen börjar skolan. Ha en bra dag!

~ av Borderlinemum på augusti 2, 2012.

Kommentera

 
