En annan dag

Slutar röka en annan dag. Har varit sjukt irriterad idag. Tittar just nu på film med sonen. Har varit onyttig och ätit pizza idag. Sista pizzan för mig i detta livet om allt går som jag vill. Hoppas det blir nästa vecka snart så jag kan höra ifrån sjuksköterskan och se om jag får opereras eller inte. Jag vill det så mycket mer än jag velat något annat på väldigt länge. Det ska bli skönt att kunna röra på sig och göra saker utan att det blir jobbigt. Jag har hellre livskvalitet än att jag kan äta hela tiden och vad som helst. Så håll nu tummarna för mig kära läsare!

~ av Borderlinemum på augusti 2, 2012.

Kommentera

 
