Störigt

Jag skrev ett inlägg till bloggen för kanske en vecka sen genom mobilen, vilket inte är ovanligt för för det mesta bloggar jag genom mobilen. Men med detta inlägg blev det något fel. Det står under laddar upp men blir aldrig upplagt. De inläggen brukar man kunna komma åt och redigera eller publicera på nytt men när jag trycker på det händer inget. Det går bara att ta bort. Om jag loggar in på bloggen på nätet syns inte inlägget någonstans. Jag blir så irriterad för det var verkligen ett inlägg där jag öppnade upp mig och skrev en massa saker som jag vill ha tillgång till. Mitt minne är så dåligt så jag kan aldrig skriva om det heller. Vet någon hur jag gör för att komma åt det eller är det försvunnet för evigt?

~ av Borderlinemum på augusti 5, 2012.

Kommentera

 
