Inte kry

Jag känner mig inte helt bra idag. Kliar som fan i näsan och jag nyser och har haft lite ont i halsen av och till i veckor. Känns som en förkylning på gång bara det att den aldrig vill bryta ut. Har ont i kroppen sen allt promenerande igår också. Hade varit skönt att lägga sig i ett varmt bad och låta värmen göra sitt mot smärtan.

Det är sjukt dåligt väder ute. Regnigt och trist. Skulle åkt till pappas grav men tar kanske det imorgon istället. Mår inte så bra psykiskt heller. Drömde om sonens pappa inatt. Att jag fick kramar av honom. Han var gift i drömmen också. Men att krama honom hade varit nog för mig. Jag saknar honom så mycket. Det är inte bara för att han har någon annan jag saknade honom innan dess också. Det är inte att jag saknar någon vem som helst utan det är bara honom. Jag får väl anta att det är så riktig kärlek känns. Det är bara sjukt tråkigt att han inte känner likadant. Trodde aldrig jag skulle behöva vara olyckligt kär i pappan till mitt barn. Hur kan någon som en gång betydde så mycket befinna sig så långt bort en människa kan? Jag önskar att jag kunde nå fram till honom. Men han vill inte bli nådd.

~ av Borderlinemum på augusti 6, 2012.

Kommentera

 
