Ingenting man gör är bra nog

Sonen har varit sur hela kvällen. Vi åkte till min syster en stund och hennes dotter följde med oss hem till mamma. Sen dess har sonen varit på dåligt humör och skällt att jag tycker mer om min systerdotter än honom och sånt. Det gör mig så ledsen. För i första hand tyckte jag systerdottern kunde följa med hit idag så systersonen kan komma själv till oss nästa gång. Alltså för att få sonen nöjd. Jag kan lika bra bara gå och dö. Jag lever för min son och eftersom han inte förstår det så är det kanske bäst att jag försvinner ur hans liv. Eftersom han kommer slippa känna så om jag försvinner. Hur man än gör så gör man fel.

~ av Borderlinemum på augusti 8, 2012.

Kommentera

 
