Dumt eller inte

Jag trappade ner min medicin för kanske två veckor sen från 40 mg till 20 mg per dag. Jag tycker mig den senaste tiden ha varit mer lättirriterad. Tappar tålamodet lättare och stubinen känns kortare. Kan det vara för att jag minskat medicindosen? Eller är det mer troligt att det är för att jag sovit sämre och ätit sämre på sistone? Jag vill absolut inte bli arg och irriterad hela tiden för det är lika jobbigt för mig som för min omgivning. Ska jag öka medicinen igen eller inte… Minskade ju dosen för att jag svettas så mycket av medicinen. Men jag svettas ju lika mycket nu som innan jag minskade dosen. Det är en jävla djungel med mediciner och alla får väl nån biverkning mer eller mindre. Skit att man inte kan klara sig utan dem.

~ av Borderlinemum på augusti 9, 2012.

Kommentera

 
