Min vän E

20120809-191337.jpg

Jag är väldigt besviken på min vän E. Tror att jag redan skrivit om det här. Hur hon i princip glömt mig sedan hon träffade sin pojkvän. Jag är otroligt ledsen över det men jag vågar inte berätta för henne. Vet inte hur jag blivit så feg. Jag ska skicka messet jag skrivit åt henne. Men jag vågar inte feg som jag är. Vet inte vad jag är rädd för. För att förlora henne? Det har jag ju redan gjort känns det som. För att hon ska skälla ut mig? Det tror jag inte hon kommer göra. Kanske vill jag inte konfrontera henne för då blir det mer påtagligt. Mer sant. Ja jag vet inte. Det är svårt det här med relationer. Ibland önskar jag att jag bara kunde få vara med mig själv alltid. Inte känna någon. Leva i tomrummet som är jag.

~ av Borderlinemum på augusti 9, 2012.

Kommentera

 
