Hatar det

Jag hatar att må dåligt fysiskt. Jag är inte van vid det. Vet inte om jag har feber men det känns nästan så. Är yr och illamående och fryser. Behöver städa och tvätta men orkar ingenting. Vill sova om jag ska vara helt ärlig. Men det kan jag ju inte. Måste ju ta hand om sonen.

Har ännu inte hört om magoperationen. Om de inte hör av sig idag så ringer jag dem nästa vecka. Hatar att bli ignorerad. Men kanske är kirurgen fortfarande på semester och hon måste prata med honom först det vet jag ju inte.

~ av Borderlinemum på augusti 10, 2012.

Kommentera

 
