Imorgon ska jag ringa

Ja imorgon ska jag ringa kliniken där det är tänkt att jag ska opereras. Skickade ett mail för en vecka sen men har inte fått något svar. Så imorgon får jag ignorera min telefonfobi och ringa. De kan ju inte göra mig något via telefonen. Jag har ju väntat hela sommaren på att förra veckan skulle komma då de skulle höra av sig så det är ju inte konstigt att jag blir besviken av att inte höra från dem. Om det ska bli som jag tänkt så måste jag ju börja på pulverdiet nästa vecka. Sluta röka också. Så det är ju viktigt för mig att höra av dem.

~ av Borderlinemum på augusti 12, 2012.

Kommentera

 
