Klumpen i halsen

Det var längesen jag hade en klump i halsen. Det är nerverna jag vet det. Har haft den jävla klumpen i halsen hela dagen. Blir galen av det. Det är så jävla jobbigt.

Sonens pappa skulle komma hem från sin resa idag. Provade att ringa nyss men fick inget svar. Vet inte varför jag envisas med att ringa när jag vet att han sällan svarar. Det gör ju lika ont varje gång han inte gör det så hade ju varit bäst att inte ringa. Borde lägga mig och sova men kan inte. Även om jag är sjukt trött. Får spela lite mer tv spel och se om jag kan sova sen.

~ av Borderlinemum på augusti 12, 2012.

Kommentera

 
