Slö

Jag är riktigt slö idag. Orkar ingenting. Har ångest över att det är flera månader sen jag var på pappas grav. Har inte varit där sen i slutet av maj. Men det är jobbigt att åka dit. Saknar honom så mycket. Antingen åker jag dit imorgon eller så tar jag det på lördag när min morbror ska ha kalas i byn där pappa är begravd.

Har köpt en frottebadrock som jag nu bor i. Den är så stor så jag kan gömma mig i den. Så mysig och skön. Men det är kanske inte helt sunt att gå runt i en morgonrock hela dagarna. Men som jag mår passar det att gå i den hela dagarna. Vädret är fint men jag känner inte alls för att gå ut. På ett sätt är det skönt att sonen är lika slö som jag idag.

~ av Borderlinemum på augusti 12, 2012.

Kommentera

 
