Känns bra

Skrev ett mail till min terapeut att kirurgen vill kontakta henne. Så hon ringde i förmiddags och hon skulle givetvis gå i god för mig. Hon menar liksom jag att operation i kombination med terapin är en bra lösning. Så det känns bra. Hon tyckte också att jag hade rätt att ta del av det han skriver till henne och att jag får läsa vad hon skriver innan hon skickar brevet. Så nu känns det som att det är på väg åt rätt håll.

Trotsade min telefonfobi innan och ringde skolans rektor för att höra om jag missat någon information om skolstarten men det hade jag inte. Klassindelning ges tillkänna imorgon och även vem som blir klassföreståndare. Jag är nog mer nervös än vad sonen är. Tänk att min lille pojke ska börja ettan. Men det kommer gå bra. Han kan ju redan läsa och det är ett plus.

~ av Borderlinemum på augusti 15, 2012.

Ett svar to “Känns bra”

  1. Vad bra att hon tycker det låter bra med en operation. Hoppas det blir så 🙂
    Vad duktig du är som trotsade din telefonfobi!

Kommentera

 
