Så glad

Sonen somnade i sin egen säng ikväll och redan vid niotiden. Det är en klar förbättring. Är så stolt över min lille pojke. Ska själv gå och lägga mig nu. Imorgon ska vi upp ännu tidigare än idag och jag ska på dbt och sonen ska vara på fritids till tre. På lördag ska jag passa syrrans barn på dagen sen klockan fyra är det kalas för min morbror som fyllt sextio precis. På söndag blir det att vila upp sig inför veckan som kommer. Godnatt!

~ av Borderlinemum på augusti 16, 2012.

Kommentera

 
