Trött

Det känns som att dagen har varit sjukt lång. Lämnade sonen i skolan tjugo över åtta. Gick hem och drack kaffe och sånt sedan åkte jag till terapin. Sedan hem, käka lunch, kolla lite teve och sen hämta sonen tjugo i två. Sen var vi ute på lekplatsen i typ två timmar med grannpojken och hans mamma och lillebror. Sen var de ute själv en stund innan de kom hit och lekte en stund innan vi skulle äta. Kanske kommer grannpojken hit igen vi får se. Hans mamma pratade om att åka till ett tivoli om två veckor och undrade om vi ville hänga på. Jag tycker det låter som en bra ide. Jag åker ju inte karuseller själv men då kan sonen åka med pojken och hans föräldrar. Så det hoppas jag verkligen att det blir av.

Nu ska jag spela lite tv spel med sonen. Ha en trevlig fredagskväll!

~ av Borderlinemum på augusti 17, 2012.

Kommentera

 
