Jag vill…

Detta är inlägget jag skrev och inte kom åt för några veckor sedan. Det är konstigt hur jag kan svängs så otroligt. Mår ganska mycket bättre just nu och jag kommer njuta av det så länge det går.

Jag vill skära mig. Jag vill supa mig full. Jag vill prova droger. Jag vill förstöra alla hjärnceller och alla minnen. Jag vill sova bort mitt liv. Jag vill slippa bry mig om andra. Jag vill slippa låtsas att jag är okej. Jag vill förstöra mitt liv. Jag vill att alla ska se hur dåligt jag mår. Det enda som håller mig tillbaka är min son. Jag kan inte förlora honom. Han kan inte förlora mig. Inte nu.

Jag vill vara någon annan. Jag vill glömma ALLT. Jag vill vara för mig själv. Slippa allt och alla. Bara förfalla. Jag vill släppa fasaden och bara falla. Ingen skulle fånga mig. Avgrunden kommer närmre för varje dag. Jag kan inte känna glädje. Jag kan inte vara till glädje åt någon. Den enda som skulle sakna mig på riktigt är min son. Ingen annan.

~ av Borderlinemum på augusti 19, 2012.

Kommentera

 
