Dagen

Dagen började med att lämna sonen i skolan, sedan blev det prat med andra föräldrar tills jag fick stressa iväg till terapin. Terapi i 1,5 timme och sen hem för att käka frukost/ lunch. Titta lite på teve och sen hämta sonen. Efter att han hämtats var vi ute en timme och lekte med hans klasskompis, sen gick han hem till klasskompisen och var där till kvart över fem. Då kom han hem och käkade middag och nu har hans kompis kommit hit så de kan fortsätta leka till halv åtta. Sedan är det bad och säng för sonen. Har inte sett mycket av honom idag. Men det är bra att han har kompisar. Jag får ju lite avlastning också och de leker så bra ihop så det blir aldrig bråk. Vi kanske ska åka på tivoli med pojken och hans föräldrar näst nästa helg och det ska bli kul. Både för mig och sonen. Nu ska jag sätta mig och slappa framför datorn en stund. Livet känns bra fortfarande. Jävlar anammat sitter kvar.

~ av Borderlinemum på augusti 21, 2012.

Kommentera

 
