När barnen blir större

Ja sonen börjar bli stor och det märks. Han klarar sig mer och mer själv. Tar mer och mer ansvar. Hämtade honom tjugo i två och så gick vi hem och han åt mellanmål. Vi tittade lite på en film sen vid tjugo över tre kom hans kompis och frågade om sonen fick vara ute. Så de var ute och sen gick de hem till kompisen. Vid fem kom han hem och åt middag. Vi såg lite till på filmen sen kom kompisen hit vid kvart över sex. Nu sitter de och spelar tv spel och jag har hunnit diska undan och torka skåpsluckorna i köket. Saknar att ha min lille pojke runt mig hela tiden. Imorgon är det fotbollsträning och nästa vecka kommer han börja på fritids måndagar till torsdagar till halv fyra. Jag älskar min son så underbart mycket!

~ av Borderlinemum på augusti 22, 2012.

Kommentera

 
