Så kan det bli ibland

Sonen har varit hängig och trött och ganska lugn hela kvällen. Letade fram febertermometern och den visade att han hade 38,0 grader. Jag mår själv riktigt dåligt när jag är uppe runt 38. Sonen har ju inte riktigt varit sig själv. Så jag sjukanmälde honom imorgon. Bättre det så att han blir frisk än att han går till skolan och blir sjukare. Förhoppningsvis mår han bättre på lördag för då ska hans pappa komma och hämta honom. Ska ta tempen på honom imorgon också för att se. Tänker fortfarande på hur sonen varit i skolan idag men det hjälper ju inte mig. Vet inte vad jag oroar mig för egentligen. Även om hon varit sur hade hon inte haft någon rätt till det. Han har ju sin diagnos på papper. Och av de sex skoldagarna som varit denna terminen har han varit stimmig endast EN dag. Jag tänker fokusera på och berömma sonen för de fem dagarna istället för att tjata om idag. Alla har vi dåliga dagar.

~ av Borderlinemum på augusti 23, 2012.

Kommentera

 
