Det sket sig

Det sket sig med rökstoppet. Det är så svårt att känna sig motiverad. Särskilt som jag inte är 100% säker på att det blir operation. Får se vad kirurgen säger efter att han brevväxlat med min terapeut.

Sonen har träffat sin pappa idag. De tre timmarna han var borta spenderade jag med att storstäda i köket. Rengjorde ugnen. Putsade fönster. Tvättade fönsterkarmarna. Är inte ens färdig med allt i köket än. Nu när jag har suttit och tagit det lugnt ett tag känner jag mig helt slut. Känns som att jag har en förkylning på gång. Sonen har antagligen smittat mig. Men jag har i alla fall köpt honung idag så jag kan göra honungsvatten med citron. Fick det hos min terapeut en gång och det lindrade en del. Nu ska jag fortsätta se på film med sonen. Har varit en lång dag för han vaknade redan vid halv åtta imorse. Trevlig lördag på er allihopa!

~ av Borderlinemum på augusti 25, 2012.

Kommentera

 
